Poradenstvo pre krásu, zdravie a život. Tel: 0903493241
O nás








Dobrý deň, 


  Moje meno je Beata, som fyzioterapeut s mnohoročnými skúsenosťami a ťeším sa na Vašu návštevu v našom Relax Centre. 

 Relax Centrum sme otvorili v roku 2007 s cieľom ponúknuť dovtedy nedostupné a neexistujúce služby v lokalite mesta Šahy. Mám skúsenosti z výskumu z oblasti fyziatrie z Dudiniec, a taktiež z bežných procedúr ponúkaných v kupeloch.  

  Služby, ktoré poskytujeme sú hlavne cvičenie, masáže a procedúry zamerané na relax a odstraňovanie bolestí pohybového systému.

Archív

Monthly Archives: marec 2016

SedenieDKH02V sobotu 19.03. 2016 sme pre hotel Hviezda v Dudinciach zabezpečovali časť programu s názvom Antistres víkend. Na tomto veľmi zaujímavom podujatí sa zúčastnila skupina zamestnancov z poisťovne Alianz z celého Slovenska. Veríme, že sa im cvičenie s fit loptou páčilo a pomohlo im ukázať, ako sa dá úspešne bojovať so stresom a s bolesťami chrbtice.

Výklad04Sedenie07Na _zemi06Na_boku05Hviezda08Dudince03

Má vaša partnerka doma fitloptu? Nebojte sa ju aj vy používať. A to nielen na pohodlné sedenie, ale aj na cvičenie. Aj keď môže fitlopta na prvý pohľad vyzerať ako cvičebná pomôcka ideálna pre ženy, i vy si na nej môžete poriadne ponamáhať telo a preskúšať napríklad aj rovnováhu.

fotky3-largeFitlopta je vynikajúcim pomocníkom na domáce cvičenie. Je možné ju využívať hneď viacerými spôsobmi. Poslúži ako zdravá alternatíva stoličky, relaxačný prostriedok i pomôcka pri cvičení.

Ako nespadnúť
Okrem tréningu svalov potrápi fitlopta aj váš zmysel pre rovnováhu. Aby ste cviky odcvičili správne, budete musieť spočiatku vynakladať mnoho energie aj na udržanie lopty v pokoji.

S fitloptou možno cvičiť široké spektrum cvikov, ich obmena závisí čisto len na vašej fantázii a momentálnej chuti cvičiť. Najefektívnejšie si môžete na fitlopte precvičiť brušné svaly, avšak rovnako dobre vie ponamáhať aj zvyšok tela.

Potrápte brucho
Posaďte sa na loptu, nohy jemne rozkročte, opierajte sa sedacou časťou, ruky dajte za hlavu a pomaly nadvihujte a spúšťajte  trup. Čím šikmejšiu polohu zaujmete, tým viac brušné svaly precítite.

Pre posilnenie šikmých brušných svalov sa oprite bokom o loptu, ruky dajte za hlavu a rovnováhu udržiavajte len bokmi a nohou, ktorá je bližšie k podlahe. Následne sa nadvihujte a klesajte až na loptu.

Veľmi efektívne je aj cvičenie v ľahu. Za hlavou budete potrebovať pevnú oporu, ktorej sa budete pri cvičení pridŕžať. Chrbát položte na loptu, ruky napriahnite dozadu a chyťte sa. Následne dvíhajte pokrčené nohy, cieľom je dostať kolená čo najbližšie k hrudníku.

Ohybný ako prútik
Pri ďalšom cviku budete potrebovať dostatok miesta. Zaujmite polohu ako pri kliku, avšak nohy podložte v predkolennej časti loptou. Rukami sa opierajte o podložku, nohami rolujte loptu a pomaly ju prisúvajte k hrudi, až kým naplno nepokrčíte nohy v kolenách. Loptu pridržiavajte špičkami.

Posilňovacím cvikom na nohy a brucho je cvik, ktorý sa prevádza v ľahu na chrbte. Loptu chyťte medzi kolená a stehná, nohy zdvíhajte zo zeme smerom dohora, cvik cvičte čo najpomalšie.

Relaxujte
Okrem cvikov na fitlopte sa odporúča používať túto šikovnú pomôcku aj na sedenie, hlavne vtedy, ak máte zlé držanie tela a časté bolesti ramien, krku a chrbta. Nahraďte preto dlhodobé sedenie na stoličke sedením na lopte, pomôže vám uvoľniť si svaly a znovuobjaviť pôžitok z „obyčajného“ sedenia.

Pre tých, ktorý to májú k nám ďaleko sme pripravili DVD – Cvičenie na fit lopte. DVD obsahuje súbor cvičení tak, ako ho u nás cvičíme a obsahuje všetky potrebné pokyny a cviky, aby ste sa zbavili nepríjemných bolestí najmä chrbtice.

DSC00003DVD Cvičenie na fit lopte si môžete objednať jednoducho, ak nám napíšete cez náš kontakt vašu poštovú adresu. My vám obratom DVD pošleme na dobierku poštou. Cena DVD je 15 EUR vrátane poštovného.

Vedci odporúčajú tieto 3 jednoduché tipy.

V dnešnej dobe plnej stresu treba myslieť aj na relax. Nepotrebujete ani veľa peňazí, aby ste vypli hlavu.

medova-2-large1. Masáž

Ide o skvelý spôsob, ako sa zrelaxovať. Štúdia v Japonsku zistila, že ľudia, ktorí dostávajú masáž, majú nižšiu hladinu kortizolu, čo je hormón spojený so stresom, informuje bussinessinsider.com. Ak to chcete mať zadarmo, poproste svoju polovičku, aby vám spravila masáž.

2. Meditácia

Mnoho štúdií potvrdilo, že meditácia prispieva k relaxu. Najmä u ľudí, ktorí trpia úzkosťou boli účinky meditácie vyššie ako pri iných ľuďoch. Taktiež meditáciou dokážete zahnať depresiu.

3. Kúpeľ

Ak ste mali stresujúci deň v práci, skúste si napustiť vaňu. Horúci kúpeľ môže pomôcť zvýšiť prietok krvi, čím sa zníži bolesť kĺbov. Ak nemáte bolesti, uvoľní to vaše telo aj myseľ.